måndag 19 mars 2018

Veckans Ord BUBBLA

Kul bubblor för leklystna barn.

Veckans ord

14 kommentarer:

  1. Suveränt bidrag till veckans tema. Vilken bild!

    SvaraRadera
  2. Håller med Eva ovan. Kan ju bara inte bli bättre...
    Ingrid

    SvaraRadera
  3. Coola! En sån har jag inte testat, misstänker att jag skulle känna mig påtok för instängd. Fin tolkning! Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  4. Heisann, ja, dette har jeg sett i virkeligheten, men ikke prøvd... blir vel aldri for gammel til den slags????

    SvaraRadera
  5. Här ska man inte ha klaustrofobi, härlig bild.
    Nu vill jag ha vår, tyvärr ska det bli plus på
    dagarna och riktigt kalla nätter och då blir det
    inga äpplen eller några bär i år heller.
    Ha det bra :-)

    SvaraRadera
  6. Det där är häftiga bubblor. :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken toppentolkning av bubbla/bubblor! (Har testat att vara i en sådan bubbla och det var jätteroligt.)

    SvaraRadera
  8. Skulle tro att det är en upplevelse att få uppleva en sådan bubbla inifrån! Men fy så vindkänslig - nåja - de används bara i pooler, tänker jag.

    SvaraRadera
  9. Det där ser verkligen roligt ut! Mina barn hade älskat sån't där när de var mindre.

    SvaraRadera
  10. Hej, när jag såg veckans ord var det såna här jag först tänkte på. Men jag hade ju inget egentaget foto då jag aldrig sett dem i verkligheten. Men jag måste säga att det ser superroligt ut, hoppas inte bara barn utan även vuxna får testa. Dessutom tror jag det är mycket jobbigare än man kan tro. Man skulle verkligen känna sig som i en egen liten bubbla!

    SvaraRadera
  11. Nu gör jag ett nytt försök att kommentera - funkade inte igår ...
    Häftiga bubblor - det ser kul ut!
    Klockrent till temat!

    SvaraRadera
  12. Sådana där har jag sett men inte provat på. Är inte sugen på att prova heller. Tänker att man måste bli väldigt yr.

    SvaraRadera
  13. Wow! Skulle jag våga?!?!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  14. Så kjekt det ser ut.
    Flotte bilder.
    God påske frå Anne-Mari

    SvaraRadera