lördag 16 maj 2015

Fototriss Svartvitt

Fotografer





Fototriss

34 kommentarer:

  1. Halloj!
    Kul bidrag på dagens tema och fina bilder i s/v :O)

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga bilder, damen i hatten blir min favorit;-)
    Minus här i morse men jag klagar inte tids nog
    får man pusta i värmen.
    Det ska visst regna hela dagen i morgon, inte roligt
    med 3 hundar men det är bara att skratta och se glad ut.
    Ha en skön lördag;-)

    SvaraRadera
  3. Finurligt upplägg på dina bilder med olika varianter av fotografer. Snyggt!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder i svart/vitt *njuter*
    Konstverket är bara så bra/ kram

    SvaraRadera
  5. Snygg triss! Och kul tema med fotografer :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Fin triss med fotograftema! Gillar speciellt den sista bilden - läckert!

    SvaraRadera
  7. Kul och annorlunda trio!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  8. Det var ett perfekt triss med det återkommande motiv. Gillas mera än skarpt. Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  9. Snyggt svartvittrissat :-) Gillar alla tre bilderna lika mycket :-)

    SvaraRadera
  10. Det var en triss helt i min smak, riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  11. Riktigt bra foton, gillar den klassiska eleganta fotografen i mitten, fast sista bilden är en fröjd för ögat.
    /kiki

    SvaraRadera
  12. Kul ide - och härliga foton på fotograferna!

    SvaraRadera
  13. Kul att du gjort ett eget litet tema. Fina bilder, den sista gillar jag mest :) Hoppas allt är bra och det går framåt med armen!

    SvaraRadera
  14. Snygga stilstudier! Damen i hatt är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  15. Fiffigt sammanställt. :)
    Riktigt härlig, bokstavligen fototriss. :D
    Berit E

    SvaraRadera
  16. Fin sammanställning, fototema i det svartvita :)

    SvaraRadera
  17. Deilige bilder - jeg liker :-))) Hilsen til deg.

    SvaraRadera
  18. en utomordentligt snygg triss med min favoritbild i mitten för se hattar det älskar jag.

    SvaraRadera
  19. Men vilken skön triss! Damen i hatten är underbar, tänk om man vågade ...

    SvaraRadera
  20. Vilken underbar triss! Gillar känslan i mittenbilden! Därför blir den min favorit!!

    SvaraRadera
  21. Helhäftiga bilder. Damen är så elegant, som på film:). Snyggt!

    SvaraRadera
  22. Mitt i prick var denna triss!
    /Stina

    SvaraRadera
  23. Härligt bra triss. Alla bilderna gillas.

    SvaraRadera
  24. Bilder som gjorde sig myket bra i svart/vitt. Annars är jag inte så förtjust i svart/vitt faktiskt.

    SvaraRadera
  25. Roligt tema du valt på dina foton. Två av dem hade en extra touch med inte bara vanliga fotografer. Fyndigt!

    SvaraRadera
  26. Verkligen snygga bilder, hade tänkt skriva att den i mitten stack ut, men nu fick jag beslutsångest...den sista var också läcker, hm...nä, alla tre har nåt speciellt.

    SvaraRadera
  27. Mycket passande bilder som visas upp :) Snyggt tema!

    SvaraRadera
  28. Så kul att du har fotograferat just fotografer.
    Snyggt.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  29. Verkligen roligt att du tagit kort där andra fotograferat :)

    SvaraRadera
  30. Dina svartvita bilder är strålande. Den andra bilden får mig att känna lite extra. Kanske är det koncentrationen i hela hennes hållning. Mycket snygg i alla fall

    SvaraRadera
  31. Åh, vilken underbar triss. Så snyggt och stilrent i svatvitt!

    SvaraRadera